Leczenie depresji

Depresja

Leczenie depresji

Depresja jest chorobą, która uwidacznia się pod wieloma postaciami, a jej leczenie może być różnorodne. Jest to również najczęstsza choroba cywilizacyjna naszych czasów. W Poradni Zdrowia Psychicznego EDUCATIO zajmujemy się leczeniem depresji zarówno farmakologicznym, jak i psychoterapeutycznym. Doświadczony zespół: psychiatrów, psychologów, psychoterapeutów zajmuje się skutecznym leczeniem depresji u osób dorosłych, młodzieży i dzieci.

Depresja – pierwsze objawy

Depresja rozwija się powoli, a pierwszymi oznakami tej choroby mogą być: złe samopoczucie, zaburzenia snu, spadek libido, a także liczne objawy somatyczne. U nastolatków objawem depresji może być nie tylko smutek, ale również duża złość. Zaniepokojone osoby najczęściej udają się do lekarza pierwszego kontaktu po leki nasenne lub przeciwbólowe, co nie jest najlepszym rozwiązaniem. Można się od nich łatwo uzależnić, poza tym działają wyłącznie przeciwobjawowo, nie leczą przyczyn choroby. Jeżeli nie są Ci obce wybuchy płaczu, apatia, nadmierna drażliwość, czy długotrwałe przygnębienie, to zgłoś się na konsultację do lekarza psychiatry lub psychologa. Specjalista przeprowadzi wywiad i prawidłowo postawi diagnozę. To pierwszy krok do rozpoczęcia leczenia depresji.

Jak leczyć depresję?

W zależności od rodzaju i nasilenia objawów depresji specjalista dobierze odpowiedni sposób leczenia. Jeżeli objawy tej choroby utrudniają Ci prawidłowe funkcjonowanie w życiu codziennym, wykonywanie obowiązków, czy chodzenie do pracy, to lekarz psychiatra może zaproponować Ci leczenie farmakologiczne połączone z psychoterapią. Leki antydepresyjne nie są jednak koniecznością, jeżeli chodzi o leczenie depresji. Wielu pacjentom bardzo pomaga psychoterapia, która leczy nie tylko objawy, ale i przyczyny choroby:

Nasz adres:

Poradnia Zdrowia Psychicznego EDUCATIO – Oddział Warszawa
ul. Heroldów 19A , 01-991 Warszawa
REJESTRACJA: 505 07 14 14

LECZYMY, POMAGAMY, WSPIERAMY, MOTYWUJEMY, DORADZAMY,...

Zrób 3 proste kroki i przekonaj się !

ZADZWOŃ!
REJESTRACJA: